Lidt af hvert.

søndag den 28. april 2013

Intro

Godaften tilfældige mennesker, der klikker forbi.

Jeg har i dag haft lyst til at begynde på en ny blog, da den anden var for... Negativ og 'ikke mig', vil jeg mene er nok dækkende, til at beskrive bloggen.

Men jeg har som skrevet, lavet en ny blog, som jeg vil benytte meget ofte.
Bloggen vil indeholde alt og intet.
Digte, historier, tanker og planer. Kort sagt; Alt i mit hoved.

Jeg håber I, der læser dette indlæg vil benytte 'fast læser' funktionen, hvis I finder min blog interessant, eller bare kan nikke genkendende til det jeg nu engang får skrevet.

Om bloggen vil blive personlig, eller om jeg holder mit privatliv udenfor blogge, vil tiden vise.
Jeg vil skrive i bloggen, når jeg har tid.

Det var indtil videre, alt fra mig. Vi skrives!

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med den nye blog. Den ser indtil videre fin ud. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michella!
      Tusind tak for din respons, og tak for komplimenten for min blog!
      Og jo, selvfølgelig, er altid åben for at læse nye blogs, og få inspiration til emner, jeg evt. kam skrive om. :)

      Slet