Lidt af hvert.

mandag den 29. april 2013

Dagen efter oprettelse af bloggen

Hej alle sammen.

Først og fremmest vil jeg takke utrolig meget for den varme velkomst af min nye blog. Det varmer dejlig meget i maven! I er for skønne!
Jeg glæder mig til at opleve flere af disse dejlige glædes følelser!

Men for at komme ind på noget helt andet, så har jeg i dag bestil de lækreste converse! (I får billeder, når jeg modtager dem)
- Nøj jeg glæder mig til at få dem, de er virkelig fede!

(I vil nok senere opdage, at min stil ikke er som alle andres. Jeg går op i mode, men har helt klart en anden stil. Så håber I vil kunne klare, at se på mine outfit billeder.)
Apropos outfit, så skal I da se mit outfit for i dag!


Halstørklæde - Gina Tricot
Grå oversize trøje - Bilka
Bukser - Gina Tricot



Jep, det var vist det for i dag.
Håber I kunne lide mit indlæg, og bliv fast læser,
hvis der er en form for interesse i min blog!

Vi skrives ved! 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et pænt outfit.
    Kan virkelig godt lide din trøje(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har dig her :)
    Kig gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin. Følger gerne igen :)
    Har lige smidt et indlæg op om mit nyeste køb - Alexander Wang!
    BLOG: www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, tusind tak! :D
      Og jo, vi kan da godt følges! :)

      Slet