Lidt af hvert.

tirsdag den 30. april 2013

1 Maj!


Hej kære læsere, og andre spændende folk! 


Glædelig 1. maj, i dag er det jo 'Arbejdernes kampdag'.
De fleste unge vil nok nærmere betegne d. 1 maj som en dag, hvor der skal drikkes. Jeg har aldrig forstået, hvorfor man samledes, og drikker på denne dag. - Nogen af jer der ved hvorfor?
Anyways, håber I, der skal drikke, får en god dag!

Jeg skal selv bruge dagen på, at shoppe lidt rundt i Kolding Storcenter (Jyllands største indkøbscenter!) med min veninde.
Jeg tror, at senere (eller i morgen), vil jeg tage billeder af det, som jeg har købt i dag - Hvis der bliver købt noget, vel og mærke.
Jeg elsker nu alligevel, når der er penge på kontoen.

Lige nu, sidder jeg faktisk til Latin, og lader som om jeg tager noter, fordi jeg havde dårlig samvittighed over, ikke at skrive på bloggen i går.
Ja, lidt 'kriminalrytter' skal man jo være engang imellem, ikke?

Men her er endnu et indlæg til jer, så vi skrives ved!

1 kommentar:

  1. Jeg har virkelig heller aldrig forstået, hvorfor man samles for at drikke idag.
    Jeg har ihvertfald aldrig selv været til det, da jeg ikke drikker ret ofte.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet