Lidt af hvert.

søndag den 16. juni 2013

Et surt opstød på en søndag.

Jeg er egentlig begyndt at blive lidt, 'whatever' omkring blogging. Jeg synes, at det er blevet så fucking mainstream, og føler bare lidt, at man kan blogge om hvad som helst - som faktisk er andet end mode, og folk er ligeglad. Alt handler om mode - Åbenbart.
De fleste bloggere, blogger om mode, og det er så fucking kedeligt. Altså virkelig, hvorfor ikke lave noget specielt, noget man aldrig har set før? - Hvor man ikke er som alle andre?

Hey, der kommer jeg!

Jeg vil lave noget anderledes, jeg gider ikke blogge om mode, og ja, det gør vel, at jeg ikke får så mange læsere, som jeg måske havde håbet, men jeg gider ikke være en af dem, der blogger om mode, fordi det er 'in' lige nu.

Jeg vil blogge om det jeg vil, og ikke det mængden gør. 


Så velkommen til min blog, og nyd den forandring der er!

Jeg tror, at jeg vil blogge om;
Mit liv, sådan som tingene står lige nu - Også selvom I ikke læser det. (der er vel nogen, der finder det interessant)
Mit design af mit værelse (Et større projekt) - DIY.
Hvad der falder mig ind (Såsom hvad jeg mener om tv-shows, min sommerferie, og ja random stuff.)


Sponsorer, det er jeg egentlig ligeglad med, fordi jeg vil kun 'anmelde' ting, jeg er interesseret i, og det er ikke en ansigtsmaske, eller andre skønheds produkter, fordi det har jeg ikke behov for.

Min blog skal være min. Ikke nogen andens. Jeg vil skrive om lige det, der passer mig. Bum. 

2 kommentarer:

  1. Hej Christina. Jeg synes det er et rigtig godt indlæg du kommer med her, men ja det er blevet meget det samme, der findes nogle gode modebloggere men desværre er der også forfærdeligt mange der bare følger strømmer og skriver lidt ligesom alle de andre. Jeg synes det er fedt når folk deler deres egne tanker på deres blog, og pt synes jeg det er sådanne blogge der er spændende. Men hold det enkelt, og blog om de ting der interessere dig, det kommer man også længest med. Jeg har blogget i 2 år snart, sådan lidt on and off, og det tog mig et godt stykke tid at finde præcis mit emne. Held og lykke med bloggen!

    Med venlig hilsen
    Louise Vinther
    http://www.justnikoline.dk/author/louisevinther/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise, tak for din kommentar, og du skal da endelig føle dig fri til at blive fast læser ved mig - Hvis det da interessere dig.
      - Under alle omstændigheder, så tak for din positive respons, det er rart at vide, man ikke er den eneste, der har det sådan :)

      Slet