Lidt af hvert.

onsdag den 19. juni 2013

Venner? ...

Jeg er virkelig dårlig til det med venner. Til tider ønsker jeg at være fri for venner - Ikke pga. mine venner, slet ikke! De er de dejligste mennesker i verden!
   - men fordi jeg er en lort til det der venne-halløj-ish. 

Jeg er i to faser konstant;
1. Jeg kan pisse folk af på ingen tid, og så er det ikke engang med vilje! Jeg duer virkelig ikke til at være en ven.
2. Andre gange betragter jeg mig selv, som værende den bedste ven i verden, det er sjældent, og jeg har ihvertfald ikke haft den følelse længe.


Jeg tvivler på mig selv, og hvad jeg skal gøre. - Alle skal behandles anerledes, og jeg har trådt nogen over tæerene, fordi jeg ikke lige tænkte mig om.
Nogen af mine venner kan jeg kalde skældsord - og de ved jo godt, at det ikke passer.
Hvorimod andre bliver kede af det, fordi de faktisk tror, at jeg mener det.

Men fordi jeg har den tendens til at være den samme omkring alle, så har jeg også den fantastiske evne til at gøre folk kede af det, og jeg hader det virkelig.
 - Folk skal ikke være kede af det pga. mig. De skal helst smile... Det har jeg det bedst med. - Men for helvede hvor er det altså svært, at gøre alle tilfredse!

Nogle gange ville jeg ønske jeg kunne være ligesom Brian Kinney (En af hovedpersonerne i Queer as folk – SE DEN!) – Han går efter tre motto’er;

1. ” There are two kinds of straight people in the world, those that hate you to your face and those who hate you to your back.”  
2. “Do anything, say anything, and fuck anything. No excuses, no apologies, no regrets.”  
3. “I don’t believe in love, I believe in fucking. It’s honest… it’s efficient. You get in and out with a maximum of pleasure and minimum of bullshit.”  

Faktisk er det citater fra serien, men jeg ser så meget op til den fiktive person, Brian Kinney, fordi jeg ville virkelig ønske, at jeg ikke tænkte SÅ meget på andre, som jeg gør.
Jeg vil også være den person, som folk kalder 'a selfish prick' - Fordi jeg gider ikke tænke på andre, det er mit liv, og hvis folk ikke kan klare den måde, jeg er på. Så fuck det! - Mine venner burde acceptere mig, for den jeg er. - Uanset hvor egoistisk jeg er. Fordi når det kommer til de voldsomme problemer, så er jeg der for dem. - Selvom jeg er egoistisk, så har mine venner en plads i mit hjerte. De er mine venner, og ingen skal såre dem.

Jeg tror at, jeg en dag skal lave et indlæg om homoseksualitet, og der vil jeg drage mange perspektiver til Queer as folk og mit eget liv. Selvom jeg 'kun' er biseksuel.

Jep, det lover jeg jer, - NÆSTE INDLÆG BLIVER OM HOMOSEKSUALITET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar