Lidt af hvert.

fredag den 21. juni 2013

Jeg kan ikke vente!

Ja, jeg kan ikke vente til;
- Jeg bliver student!
- Studenterkørsel!
- Studentergilde! 


Der er meget student over dette indlæg, men det er de eneste, der fylder mit hoved lige nu.
 - Udover min sidste eksamen, dansk. En eksamen jeg faktisk ikke er nervøs for.

Anyways, den 25 Juni bliver jeg student, og jeg er spændt!
Jeg bliver den første i min familie, så det er en stor ting for mig, personligt, men også for min mor. Min mor begynder så meget at tude, det er jeg sikker på. - Jeg tror, at jeg skal undgå mascara den dag.
Hun skal give mig min studenterhue på, fordi hun er den eneste forælder, jeg har haft i mit liv. Min far 'kender' jeg ikke. Jeg har set ham like... 20 gange i mit 19 årige liv.
Så selvfølgelig er det min mor, der skal give mig huen på.

Jeg er så spændt på, at komme ud og køre rundt. Jeg skal bare have en af de bedste oplevelser i mit liv, så jeg håber, at jeg ikke kommer i problemer med nogen fra min klasse - som jeg plejer.
Du ved, jeg er som jeg er, og kommer ofte til at træde folk over tæerne, og det er sket MANGE GANGE.
- Så jeg håber på, at jeg får en hyggelig dag. - uden problemer med nogen fra klassen.
Til mit studentergilde kommer min savnede fætter! Han er som en bror for mig, og jeg GLÆDER mig til at se ham igen. Fjolle med ham igen. Bare have en fxcking hyggelig fest med de nærmeste i mit liv.
Min kæreste kommer, min svigerfamilie, min bedste veninde og hendes familie, min egen familie og så nogen af de nærmeste venner.
- Det bliver helt sikkert den bedste fest, som jeg har oplevet længe!

4 dage, så begynder den mest hektiske sommerferie, jeg nogen har haft! - OG JEG GLÆDER MIG!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar