Lidt af hvert.

tirsdag den 2. juli 2013

Hvad skal jeg nu?

- Hvad skal jeg nu? Hvad skal jeg i morgen? Hvad med om en uge? 

Jeg bliver sindsyg! Jeg aner ikke, hvad jeg skal give mig til. Sommerferie, og det at have venner, der bor langt væk, og at man ikke selv har nogen penge, er det værste jeg ved!
Jeg kan ikke besøge dem, de kan ikke besøge mig. Så hver sommerferie sidder jeg alene, og har intet at give mig til, udover at brokke mig om, hvor meget jeg keder mig.


Men ikke nok med at jeg keder mig, så er jeg også fortvivlet, fordi jeg er gået ud af gymnasiet, altså... ikke smidt ud eller droppet ud - Jeg er færdig.

Jeg har søgt ind på pædagoguddannelsen, men jeg får først svar engang i slut-juli om jeg er kommet ind, hvilket stresser mig, fordi hvad hvis jeg ikke kommer ind? Hvad skal jeg så gøre? At få arbejde, når man er over 18 er ikke det nemmeste, og er jeg overhovedet kommet mig ordentligt over min depression til at kunne arbejde igen?

Der er så mange tanker i mit hoved lige nu.. 

Men hey! Jeg var på studertenkørsel i går, og nøj hvor var det altså sjovt! Aaaargh, hvis jeg bare kunne gøre det igen! Min stemme er helt smadret, og tiden fløj afsted. Selvom det var med min klasse, som jeg egentlig ikke kan lide (ingen siger mig noget, udover 2-3 stykker.), så var det sjovt. Om det så skyldtes mit alkoholindtag eller adrenalinen ved at stå og råbe af de forbipasserende folk, skal jeg ikke kunne sige, men sjovt, det var det!

Nu er jeg færdig med gymnasiet, og 2q - klassen jeg ikke kunne fordrage, og jeg har gået igennem den mest voldsomme forandring i mit liv - indtil videre.
Jeg er 19 år gammel, smilende igen, og klar på livet. Så kom an LIVET, så finder vi ud af tingene! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar