Lidt af hvert.

torsdag den 1. august 2013

Ja, jeg ved det godt..

Undskyld, undskyld og atter undskyld.

Jeg bør virkelig ikke være sådan, at glemme, og skrive i min blog..
Men mit liv har været på fuld drøn de seneste par uger, og det har været vildt fedt.

Jeg er blevet student, det kan jeg ikke huske om jeg har skrevet om, men så er jeg også kommet ind på mit drømmestudie, desværre først til februar, så jeg skal igang med at søge jobs!

Jeg har været ude med 19-20 ansøgninger, og var i dag til jobsamtale. Jeg synes selv, det gik godt, men det er kun et 'vikarjob'. Jeg vil gerne have et fuldtidsjob, men jeg må jo tage, hvad jeg kan få, ikk?

Jeg har haft en mega fantastisk sommerferie; Fest, fææææzt, bål på stranden, været sammen med min kæreste og chillede med mine skønne venner. Denne sommer har  været uforglemmelig!

Men vi ses, måske, i morgen!

VI SKRIVES.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar